[Csaladtortenet 2] maradjon!+ aki vita = magánban tegye, +1 kis önkritika

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2012. Már. 10., Szo, 10:09:17 CET

Kedves Lista!

Szeretném, ha maradna az eddigi "rendszer", amely családkutatással foglalkozik.
Legutóbbi "OFF" nekem kimaradt (ki a magyar?) , mert már a legelején nem akartam beleloholni magam (épp nem értem rá), ebből következendően a hosszú folytatást sem olvastam el, hanem a téma megjelölése szerint mindig töröltem egy-egy mutatóujjas mozdulattal az ilyen leveleket. (Outlook Express) - Utólag elnézést a szerzőktől :)

Gondolom, EZ IS EGY MEGOLDÁS... A törlés. Sosem értettem a sértődött leiratkozókat, akik egyéb családtörténeti infóktól is megfosztják magukat, ha leirítkoznak.

Maradjunk együtt - és valóban koncentráljunk a (szorosabb éretelemben vett) családtörténetre... Beismerem, én is "hibáztam" párszor, de ez csak akkor van, ha már az elején figyelmesen, átélve elolvassa az ember az OFFOT, és már a második sornál alig várja, hogy írhassa a választ, és NEM MAGÁNBAN, hanem nyilvánosan a listán, hadd lássa mindenki, milyen világos és rálátó a gondolkodásom... hisz ez jó érzés -  ilyenek vagyunk... ez egy természetes viselkedés - csak ez a lista nem erre való. Ez tény.

(Ja és erre ne offoljatok: a "világos és rálátó" amolyan önkritikai túlzás volt  :)
Kellemes hétvégét!
üdv: Előd (kutatott terület: Szatmár vm. Csengeri Járás - református)