[Csaladtortenet 2] Fw: Re: szünet && OLVASSA EL, KÉREM

Gaal Sandor g_or at freemail.hu
2012. Már. 10., Szo, 10:42:15 CET

T. Listalakó Társaim,            családtörténettel foglalkozó listát szeretnék, ha bárkit is figyelmetlenséggel, tapintatlansággal, bármivel megbántottam  az elmúlt évek alatt, szándékom ellenére történt, igen restellem. Talán van még kevés időm, maradnék még, a türelme(teke)t köszönve,üdvözlettel:
           Gaál Sándor
http://www.tfvk.koznet.hu/alapitvany/index.html

----------Eredeti üzenet----------Dátum:2012. március 10., szombat, 08:36:21