[Csaladtortenet 2] levlista vs fórum

KurucsaI Pál kurucsai at gmail.com
2012. Már. 10., Szo, 11:46:24 CET

Tényleg érdekesek és tanulságosak lehetnek az ideológiai vitáitok.
Csodálatra méltó, hogy ennyi időtök van terjengős emaileket írni a
családotok, munkátok, hobbitok, etc mellett. Talán egyedül vagyok a
problémámmal, de nekem elolvasni sincs időm ezeket, nemhogy minden
érzelmileg zavaró állításra reflektálni...
A valóság az, hogy TÁRGY alapján olvasatlanul törlöm az ilyen emaileket.
Ezek az emailáradatok olyanok, mint a brainstorming, de sajnos az én
esetemben a gyöngyszemek is a kukában landolnak mindenféle elismerő
hümmögés nélkül.
Akik tényleg fényezni szeretnék magukat az ilyen és hasonló nem
családtörténeti kérdésekben, azoknak egy fórum sokkal megfelelőbb lenne a
megnyilvánulásra, ahol nem dobhatnám azonnal a kukába a hozzászólásukat.

Üdvözlettel,
Kurucsai Pál