[Csaladtortenet 2] szünet && OLVASSA EL, KÉREM

Szabolcs Nagy darthsabious at gmail.com
2012. Már. 10., Szo, 12:26:39 CET

Kedves Listatársak,
az üzenet tárgya alapján el lehet dönteni,megnyissuk-e azt,avagy sem.A
tegnapi vitát egy ideig követtem,majd feladtam,pontosan azért,mert a
végtelenségig lehetne folytatni,az idő meg véges.Akinek kedve és ideje
engedi,szerintem vitázzon nyugodtan,legfeljebb olvasatlanul kidobja az
ember a tárgy alapján.Egyszerűbb,mint a moderálás.
Üdvözlettel:
Nagy Szabolcs