[Csaladtortenet 2] Sírkövek

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Már. 10., Szo, 14:42:17 CET

Kedves Listatársak!

Még nem volt időm megnézni a MACSE honlapján azt, hogy mi van ott, így esetleg egy már ott levő képre utalok.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Jány_Gusztáv

Kisült, hogy Jány Hautzinger Gusztáv  néven apám osztálytársa volt.
Ezt talán nagyon sokára tudtam volna meg, ha nem teszem fel a listára az osztály-névsort.
Még a híres diákok listáájában sem említik.
Ez a lista erénye: ha valaki tud válaszolni egy kérdésre, akkor gyorsan meg is teszi.
Ez szerintem sokkal fontosabb, mint valami vita miatti bosszankodás.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -