[Csaladtortenet 2] Remek társaság lehetünk újra?!

Tibor Farkas farkastibor1960 at gmail.com
2012. Már. 10., Szo, 17:09:51 CET

Kedves Mindannyian!

Kérlek benneteket, hogy ne rontsátok, hol mi "butácska" vitákkal ezt a
remek oldalt. Ha jól figyelünk egymásra nagyon sokat tanulhatunk egymástól.
Sok apró segítségekből áll össze az egész. Igaz, pár napja én is elkövettem
azt a hibát, hogy a Vitézi Rendet megvédjem, mert nem nézhettem a
hazugságot. (euróért árulják a vitézi cimeket). Jobb lett volna hagynom az
egészet?!
Sokkal jobb lesz a hangulat a hozzáállás ehhez az oldalhoz ha az oldal
nevéhez hűen csak a családtörténetekkel foglalkozunk.

További jó kutatást.

Üdvözlettel: vFT