[Csaladtortenet 2] Fwd: Magyarul tudás

C. H. Baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2012. Már. 11., V, 18:38:32 CET

Kedves Gábor,
Arról volt szó, hogy befejezzük, nem?!!!!
Ne provokálj tovább, könyörgök! Te járnál rosszul, ha folytatnánk, és sok,
drága cserép törne!
Sem itt, sem magánban nem akarok erről, és hasonló politikai témákról
vitatkozni!
Számtalanszor hangoztattam a listán, fejezzük be a politikai témákat! - ne
hecceljünk! - zárjuk le!
Csakis azért szóltam a minap hozzá, és abban a formában, ill. azokkal a
szavakkal, amelyekkel tettem, hogy végre megérthesse mindenki, hogy hova
jutunk, ha szabadjára engedjük a lovakat!
Egy genealógiai egyesülethez, egy családkutatói levelező fórumhoz
csatlakoztam, és nem egy propagandaplatformhoz!
Hogy a kérdésedre mégis valami konkrétat is válaszoljak, bocsánat: nem
vagyok senkinek sem dajkája művelődés dolgában!
Keress, és találni fogsz!
Jó estét!
Kristóf