[Csaladtortenet 2] Genealógiai is van benne!

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2012. Már. 11., V, 22:55:19 CET

 Kedves Listatagok! Az utóbbi időben elég sok kazah emberrel kerültem kapcsolatban. Innét tudom, hogy ők azt tanítják, hogy a magyarok az ő rokonaik. Erről több könyv is megjelent, amit magyarra is lefordítottak, igaz a hozzájuk tartozó leszármazási táblákat meghagyták cirill betűkkel és kazak nyelven. Tehát, a kazakok tudják, hogy mi a rokonaik vagyunk. ÜdvAurél