[Csaladtortenet 2] szatmárnémeti levéltár

István hatvany istvanhatvany at gmail.com
2012. Már. 12., H, 17:25:39 CET

Kedves Benedek Mária

A napokban csatlakoztam a levelező listához és az archívumban találkoztam
egy üzeneteddel ami felkeltette az érdeklődésemet.
Már nagyon régen szeretnék kapcsolatba lépni egy szatmárnémeti illetőségű
családkutatóval.
Gorzó Bertalan Szatmár megye nemes családai című munkájában találtam az
alábbi utalásokat amik igencsak érdekelnek.

1. Hatvani István máramarosszigeti lakos nemesi vizsgálata: fasc.1.actor
nro 24.1792 nobilit alatt

 2. Miskolczy család nemesi vizsgálata. fasc.20.actor nro 15.1810 nobilit
alatt

fask.24.actor. nro. 3.1814. nobilit alatt

 3. piskárkosi-királydaróci Szilágyi család nemesi igazolása:
fask.actor.nro.16.1813. nobilit alatt

A fenti dokumentumok felkutatásához szeretném segítségedet kérni. A könyv
szerint a Szatmárnémeti levéltárban őrzik (őrizték) a dokumentumokat.

Bármilyen segítségért nagyon hálás volnék.
Üdvözlettel H.istván