[Csaladtortenet 2] técsői Móricz

István hatvany istvanhatvany at gmail.com
2012. Már. 13., K, 08:22:24 CET

Kedves Csicseli István

A técsői Móricz calád nálam több okból is  érdekes. Berettyóújfaluban
születtem és a család egyik ága ott élt. A mezőtelegdi Miskolczy családdal
való kapcsolata,( Peppy-t is érdekelte) és a piskárkosi Szilágyi családdal
való kapcsolat miatt. Később a Fényes családdal való kapcsolata kapcsán
kerültek a látókörömbe.. Összeszedtem róluk néhány családfa részletet, amit
tudtam kiegészítettem pontosítottam. Összegyűjtöttem  a gyászjelentéseket
is ami a O.SZ.K. gyűjteményében található és azokon szereplő neveket
igyekeztem   elhelyeztem a családfán . Mire vagy kíváncsi? Kik érdekelnek
közülük? A te családod hogy kapcsolódik hozzájuk? A család Máramaros
megyéből indult.
H.István