[Csaladtortenet 2] Genealógiai is van benne!

Csuti Elemér scsuti at vnet.hu
2012. Már. 13., K, 10:57:30 CET

hogy egy kicsit árnyaljuk a helyzetet:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Madjarok

----- Original Message -----
From: "Szabó Előd" <szaeltan at gmail.com>
To: <Csaladtortenet at levlista.theka.hu>
Sent: Monday, March 12, 2012 8:55 PM
Subject: Re: [Csaladtortenet 2] Genealógiai is van benne!

Et a témát egyszer már végigjártuk.
Egyébként pontosan megvizsgálta a szintén egyébként igen gyermekcipőben és
ellentmondásokkal teli genetikai származás-viszgálat...
Neten is elérhetőek szebbnél szebb diagramok, miszerint legközelebbi
rokonaink az oroszok, lengyelek stb...
Előd

Kiváncsi lennék rá, hogy ma a Kárpát-medencében élő emberek közül hányan
vannak, akiknek az ősei között ott vannak a honfoglaló magyarok. ( A
Bárdossyn kívül xD)
Azt tudja valaki közületek, hogy DNS teszttel hány generációra
visszamenőleg lehet kimutatni a rokoni kapcsolatot? Én a neten 6-ot illetve
8-at olvastam, teszttől függően. Viszont az nem valami sok.

Üdv,

       Kozora Robi