[Csaladtortenet 2] tolulás

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Már. 14., Sze, 01:26:40 CET

Kedves Kollégák,

1650-ről az imént sikerült 1250-re csökkentenem postaládám tartalmát.

Megpróbálok minden nap többet törölni, mint amennyit kapok, nem lesz
könnyű. Tömeges törléshez is van gyorsítási tanácsom - érdemes tárgy
szerint csoportosítani a leveleket, ha teljesen indifferens a tárgy 1-2
levélbe való kukkantás után, pláne, ha a legfrissebben esetleg benne
vannak idézetként az addigiak is, az összes oda tartozót törölhetjük
egyben. Lehet persze szerző szerint csoportosítani, és úgy törölni...

Ahogy visszafelé eljutok megválaszolandóhoz, igyekszem reagálni is,
elnézést kérek azoktól, akikkel ezt nem tettem még meg.

Ahogy pár napja írtam, veszélyes a Facebook-csoport, amiből kettőn fent
voltam talán 2 hétig, viszont oda érdekes (várostörténeti) képek
kerültek fel úgy 10-20 percenként, amelyek közül sokra reagáltam,
viszont attól kezdve minden további udatartozó posztot megkaptam, olyan
napi 200-300-ra nőtt a bejövő postám naponta. Le is iratkoztam az
egyikről, a másikat átfutom kommentálás nélkül (megjegyzem, akkor is
kapok értesítést azóta is, ha egy Facebook-ismerősöm tesz fel valamit,
de az már kezelhető).

És ha már körlevelet írok - van-e dátuma a következő vacsora-üléseknek?

ÜdWV