[Csaladtortenet 2] técsői Móricz

Peppi peppi004 at gmail.com
2012. Már. 14., Sze, 11:05:54 CET

Kedves István és Gazsi!

Az első levél gyors korrekciója végett: "Csicsely" nem István, hanem
Mariann! De valószínűleg nem emiatt nem reagált még ... :)

A Móricz-Miskolczy érintettség csak velem kapcsolatosan áll fenn. A
közte és István közti kommunikációba én kotyogtam bele annak okán,
hogy Istvánnal a Móricz-Miskolczy-Szilágyi családokon keresztül,
Mariannal pedig a kügyi Virágh ágon állok rokoni kapcsolatban.

Nagyon köszönöm a küldött adatokat, összevetem az enyémekkel. Csak
kicsit el vagyok maradva a levelezésemmel, de amint tudok sor kerítek
mindenre.

A partiumi vármegyék családjai közül a keresztkapcsolódások miatt
közül sok érdekel és érint, így szívesen veszek az említetteken kívül
Újhelyi, Menszáros, Csebi Pogány, Darvay, Déchey, Jármy, Szunyogh,
Fényes, Fráter adatokat is.
(Péchyeket is, de valami techikai okból az Internet Explorerrel nem
sikerül Gazsi honlapjára bejelentkeznem. Majd megpróbálom más
böngészővel.)

Amelyek Csicsely Mariannal közös érdekléődésünkre tartanak számot, azok a
kügyi Virág(h), Csengeri, Isaák, Ajtay famíiliák. Ő még kutatja a
Tarpay-akat és az előzetes levelezés szerint a Szilágyiakat Désről.

Amint tudok a küldött anyagokra érdemben is reagálok!
Köszönettel és üdvözlettel:
Csontos Péter