[Csaladtortenet 2] Mo-n használt pénzek

Tremmel Imre tremmel at citromail.hu
2012. Már. 14., Sze, 11:31:35 CET

   Kedves Listatársak! Dédapámtól kaptam anno régi fémpénzeket, amiket szántás közben talált a földeken. Van egy állítólag Rákóczi-korabeli pénz is köztük, Szűz Mária van rajta. Van 1800-as évszámú is, valamint 1849-es fél krajcáros. Van az 1900-as évek elejéről is pl.lyukas kétfilléres és több más. Papírpénzt is kaptam, ezeket dédanyám őrizgette, van köztük korona, milpengő stb. Ezekről van az interneten valamiféle adatbázis, amihez kép is van a pénzről? Jó lenne be tudnám őket azonosítani, és többet tudni róluk. Érnek ezek valamit?  Szép napot és jó pihenést a hosszú hétvégére mindenkinek! Imi