[Csaladtortenet 2] Szlavik Anna *1829 Mindszent?

kzsuzsi kzsuzsi17 at freemail.hu
2012. Már. 14., Sze, 13:42:15 CET

Kedves Kutatótársak!

Keresem Szlavik Anna születési anyakönyvét, a katolikus házassági anyakönyvből annyit tudtam meg, hogy Mindszenten született 1829-körül, szülei: Szlavik Mátyás asztalos és Keresztény Anna. A mindszenti plébánossal leveleztem már, volt olyan kedves és átlapozta nekem az anyakönyveket, de sajnos nem találta meg a  születést. A radixindex adatbázisai alapján a következő helyeken éltek még Szlavikok a környéken: Csongrád, Szentes, Szeged, Mindszent.
Ha valakinek véletlenül szerepelne az adatbázisában, nagyon örülnék neki, ha megosztaná velem!
Köszönöm szépen a segítségeteket!

Üdv.
Kolpaszky Zsuzsanna