[Csaladtortenet 2] Semmelweis

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Már. 14., Sze, 20:20:27 CET

Kedves Éva,
Vagyunk többen is, én az egyik, de a Gottfried nem az enyém.
Mindenesetre a névmagyarítás egy újabb példája.
Mint Moldova "A Lakinger Béla zsebcirkáló" című művében:
"Zölderdőt még apja, az öreg Grünwald bácsi protezsálta be a vállalathoz."
Köszönöm szépen mindazonáltal, hogy gondoltál ránk.
Jó hétvégét,
WV