[Csaladtortenet 2] Kiolvasás2

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Már. 14., Sze, 21:04:17 CET

Kedves Viktória,
Ilyenkor jó, ha több segítséget adsz a megfejtésre vállalkozóknak, mert
megkönnyíted a munkájukat:
Ha nagyobb képet küldesz, több bejegyzéssel, akkor össze tudjuk vetni az
olvashatatlan betűket egyértelmű szavak hozzájuk hasonló betűivel.
Látjuk, hogy a pópa mindig bejelölte-e a házasulandók lakhelyét, vagy a
helybeliek esetében ezt evidenciának vette, és nem írta.
Akkor biztosabbak lehetnénk abban is, hogy foglalkozást kell-e
kisilabizálnunk, vagy biztosan csak lakóhelyet.
Meg amennyiben megadod a település nevét, tudjuk, hogy melyik környéken
kell elgondolkodnunk.
ÜdWV