[Csaladtortenet 2] nemzetőr nyilvántartás molnárjai

CsBZs csbzs1 at yahoo.com
2012. Már. 16., P, 10:32:16 CET

A könyv pontos címe: Pest-Budai nemzetőrök 1848-49
alcím:Dokumentumok a fővárosi nemzetőrség történetéhez.
Válogatta és szerkesztette: Czaga Viktória és Jancsó Éva
Budapest, 2001

A könyvet szakmailag ellenőrizte: Urbán Aladár
Kiadja és terjeszti: Budapest Főváros Levéltára
A könyv szerkezete szerint a csoportosítás zászlóaljanként történt, sorszámok sajnos nincsenek.

Üdv

Zsuzsi
(CsBZs)

(Kutatott családok:  Bécsy/Béchy/Bétsy és i végz déssel ugyanezek, Perschmann, Czakó, Gay, Gönczy/Gönczi, Cseresnyés, Kócsy/Kócsi, Varga (Pozsony környékér l), Oderszky)