[Csaladtortenet 2] Lotz család

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Már. 16., P, 16:54:15 CET

Kedves Levelezőtársak!

A tatai halotti anyakönyvben találtam : l923-ban elhunyt Lotz Matild
festőművésznő. A bejegyzés itt található

https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1951-21091-15171-86?cc=1452460&wc=14336354

Szeretnék segítséget kérni annak kiderítéséhez, hogy milyen kötődése
lehetett a művésznőnek Tatához, rokoni kapcsolatban állhatott-e, Lotz
Károly festőművész családjával?

Lotz Matild-ról az interneten itt olvastam

http://www.lotzhouse.com/antiques.htm

Én egy közös pontot találtam : Lotz Károly festőművész is
Németországban született, és Lotz Matild ősei is Németországból
vándoroltak ki Kaliforniába.

Tudna valaki tanácsot, segítséget adni a kutatáshoz,vagy valaki
kutatja-e családot?

Előre is köszönöm.

A Éva