[Csaladtortenet 2] Máramarosszigeti emlékmű nevei

Szálka Róbert szalkarobi at citromail.hu
2012. Már. 16., P, 21:54:39 CET

              Kedves Péter !

    Sajnálom, de nekem személy szerint nincs meg az adattáromban. Mivel már 22 éve Magyarországon élek, csak nagyon gyakran járok Szigetre. Azt ellenben megígérhetem, hogy ha nem kapom meg időközben valamelyik szigeti barátomtól, akkor Húsvét táján meg próbálok utánajárni a lehetőségnek, megszerezni a többi nevet is. Üdvözlettel Szálka Róbert

Kedves Róbert!
 Köszönjük a leveledet. Nincs meg esetleg régi fényképen vagy
 feljegyzésen a többi 48-as hős neve?
 Ha az emlékművön nincs is rajta, most itt az alkalom legalább a
 levelezőlistán tisztelegni előttük!
 Cs.Péter