[Csaladtortenet 2] Vincze Adrient keresem

Nyitrai István nyitraid at freemail.hu
2012. Már. 18., V, 20:11:40 CET

 Kedves Levelezőtársak! 2010.08.29.-én a RADIX forumon az alábbi bejegyzés olvasható: "Nekem az ükmamám volt Nyitrai Julianna,Sárospatakon élt, még a 18-19 századba,és tanítónő volt. Az Ő édesapja is tanító volt, a nevét sajnos nem ismerem. Nyitrai Julianna férje Borsós András Mihály volt. Sajnos nem sok mindent tudok róluk. Szöget ütött a fejembe a Sárospatak, és a Nyitrai név. Nyitrai Julianna lánya Borsós Borbála volt, és Borsós Borbála 1873-ban született. A férje (Borsós Borbálának) Petrohai János volt, és a Szabolcs megyei Vencsellőn telepedtek le.Nagyon szeretném megtalálni az őseimet! Vincze Adrienn" Azt remélem, hogy Adrienn listatag, vagy valaki ismerőse. Fontos üzenetem van a számára. Nagy valószínűséggel közös őssel rendelkezünk!  Egyeztetnünk kellene. üdv.: Nyitrai István