[Csaladtortenet 2] Áldássy Antal: A Magyar Nemzeti Múzeum könyvtárának címereslevelei, 1904-1942, Bp.

Babcsányi István mcsteve at elender.hu
2012. Már. 19., H, 13:45:20 CET

Nekem megvan a mű, de nincs mindegyik kötet felvágva. A közeljövőben, ha
ráérek egykicsit, keresek egy kis nyomdát, ahol körbevágják nekem a
köteteket. De ha tudsz pontos oldalszámot, felvágom és megnézem.

könyvtárának címereslevelei, 1904-1942, Bp.

Kedves Lista,
érdeklődni szeretnék, hogy van-e hozzáférése valakinek a tárgyban jelzett
munkához.
üdv, -e-