[Csaladtortenet 2] simonyi és varsányi Simonyi

Páli István oregpali at t-online.hu
2012. Már. 19., H, 14:02:18 CET

Kedves Tamás!
Egyházasfalu anyakönyvei 1748-tól kerültek feldolgozásra. A MOL.nál az
A-1741-es filmszámon megtalálható.
Terészetesen a mormon film anyagban is benne van.
A kérdésre adott válasz a Mol ADATBÁZIDOK, E-Egyházasfalu-Rómao katolikus-
vegyes kérdéssorendre adott válasz alapján készült.
Üdvözlettel: Páli István