[Csaladtortenet 2] Perczel Mór

Lévay Béla levaybela at invitel.hu
2012. Már. 19., H, 17:28:28 CET

Mellékelek a bonyhádi múzeumban fényképezett néhány Perczel Mórral
kapcsolatos dokumentumot (tábornoki atillája, neki írott levél Marx
Károlytól, családfa).
A Perczelek tehát valóban bonyhádiak. A mellékelt családfán fel van tüntetve
P. M. felesége, Sárközy Júlia neve is, aki lehetett kömlődi.

Üdv,

Béla

Lévay Béla
2457 Adony