[Csaladtortenet 2] katolikusból zsidó

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2012. Már. 19., H, 21:54:47 CET

Érdekes utólagos bejegyzésre bukkantam Torony anyakönyvében: az 1902-ben született Torma Erzsébet (mindkét szülője római katolikus) az UB szerint 1925-ben a "szombathelyi rabbiság" bizonyítványa szerint "zsidó vallás felekezetre tért át". Gondolom ez nem túl gyakori eset volt. Vajon milyen okból kerülhetett rá sor? Az is érdekes a bejegyzésben, hogy a vallás megnevezésének nem az anyakönyvekben használt izraelita szót használja.No, csak azért írtam, hogy ilyen is volt... NJ