[Csaladtortenet 2] Anyakönyvezés napjainkban

László Klaudia laszlok4 at invitel.hu
2012. Már. 20., K, 21:54:11 CET

Üdvözletem!

A Születési Anyakönyv tartalma napjainkban:
Folyószám
A gyermek személyi adatai:
    születési családi neve
    születési utóneve
    neme
    születési helye
    születési ideje
    személyi azonosítója
    származási helye
Az apa személyi adatai
    születési családi neve
    születési utóneve
    születési helye
    személyi azonosítója (annak hiányában születési ideje)
    lakóhelye
Az anya személyi adatai
    születési családi neve
    születési utóneve
    születési helye
    személyi azonosítója (annak hiányában születési ideje)
    lakóhelye
Megjegyzések
A bejegyzés ideje, aláírás
Utólagos bejegyzések

A Házassági Anyakönyv tartalma napjainkban:
Folyószám
A házasságkötés
    helye
    ideje
A férj személyi adatai
    születési családi neve
    házasságkötés előtt viselt előző házassági neve
    házassági neve
    születési helye
    személyi azonosítója (annak hányában születési ideje)
    házasságkötés előtti családi állapota
    lakóhelye
    apjának családi és utóneve
    anyjának családi és utóneve
A feleség személyi adatai
[...]
Az anyakönyvvezető, a tanúk és a tolmács adatai
    az anyakönyvvezető neve
    a tanúk neve
    a tolmács neve
Megjegyzések
Aláírások
    feleség
    férj
    tanú
    tanú
    tolmács
    anyakönyvvezető
Utólagos bejegyzések

A Halotti Anyakönyv tartalma napjainkban:
Folyószám
Az elhalt személy adatai
    születési családi és utóneve(i)
    házassági neve
    neme
    családi állapota
    születési helye
    személyi azonosítója
    annak hiányában születési ideje
    a haláleset helye
    a haláleset ideje
    lakóhelye
    apjának születési családi és utóneve(i)
    anyjának születési családi és utóneve(i)
    házastársának vagy bejegyzett élettársának személyi azonosítója
    annak hiányában születési ideje
    házasságkötésének vagy élettársi kapcsolata bejegyzésének helye
    ideje
Megjegyzések
A bejegyzés ideje, aláírás
Utólagos bejegyzések