[Csaladtortenet 2] 1956

Tóthné Edit lefkovic at gmail.com
2012. Már. 21., Sze, 19:46:47 CET

Kedves Péter!

Leginkább csak a Széna térről és a Corvin közről lehetett hallani.

Egy család három tagját tüzérségi gránát ölte meg. Nem hiszem, hogy ők
aktívan részt vettek volna a harcokban.

Akit részletesebben érdekel, Pesterzsébet 1956-os halotti anyakönyvének
jónéhány lapján olvashatóak az elesettek.

Kedves István!

A pátriárka az más. Minden bizonnyal a pátriára gondoltál.

A régi Nagykőrösi utat meglehetősen jól ismertem. A Wekerlére, a Hungária
útra udvaroltam, de aztán másként alakult.

Üdvözlettel

Tóth Sándor