[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Magyar hadviselt zsidók aranyalbuma

C. H. Baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2012. Már. 21., Sze, 21:13:31 CET

Már, akitől - kedves Laci! - ,

már akitől, nincs, illetve nem volt elfeledve!

Szép lett volna azonkívül, ha tekintettel is lettek/lehettek volna rá, akik ismerték, azokban az években, 1941 - 1942 - 1943 - 1945 !

Ami a Hirschler András által említett Bernstein Béla könyvére is pontosan így érvényes.

Nem mélyítem.

Annyit csak: sok esetben jó lenne, ha sokkal körültekintőbbek lennénk. Veszem ezt magamra is.

Kiegészítésül pedig: rövidke megjegyzésemben a könyv tartalmára céloztam! Illetve a szemitaellenességre, amelynek egyik alapja - mint nagyon jól tudjuk - a tudatlanság, illetve a céltudatos félrevezetés!

Mindenkit megkérnék: tessék, kérem, megjegyzésemet úgy venni, ahogy, részemről gondolva volt!

Elnézést kérek ugyanakkor, ha nem fejeztem magam elég tisztán ki! De . számítottam rá, hogy szándékom nyilvánvaló, s aki hallani akar, meg is ért. Úgy látszik tévedtem - s bocsánatot kérek ezért is!

Végül:

Nem tudom, hogy jutottál Te a Csaba leveléhez, nekem úgy tűnt, mintha csak nekem küldte volna, s amiért én csak magánban válaszoltam neki; no, semmi baj, és jó, hogy most tudom. Amit viszont nem tudok még, hogy az én, Csabának írt válaszomat most tegyem-e szintén a listára? Talán kellene, önvédekezésből ... Ha rajtam múlott volna, az egészet csak magunk közt tárgyaltuk volna le. ... Gondolkodom, és várom a Te/Ti véleményedet/-teket is.

Üdv.

Kristóf