[Csaladtortenet 2] lelet

Babcsányi István mcsteve at elender.hu
2012. Már. 22., Cs, 08:59:19 CET

Gyerekkoromban a Gagyi doktor bácsi volt a gyerekorvosunk. Neve ellenére jó
orvos volt, még élek. :)
És senki nem röhögte halálra magát rajta, akkor még nem került be a
köznyelvbe a gagyi jelző, a doktor bácsi neve egy érdekes, szokatlan név
volt, de nem jelentett semmit. Így változik a nyelv. Kellemetlen lehet
szegénynek, ha még él egyáltalán.
Régen nem volt ritka családnév a Buzi. A búza származéka. Gondolom, amióta
negatív kicsengése van, mindenki megszabadult tőla, mert én élő embert még
nem láttam ilyen névvel, de anyakönyvben régieket annál többet.
De Pischis nevűt például ismerek.
OSZK gyászjelentések közül a kedvenceim: Horváth István Bögre, Munkácsi
Istvánné szül. Binder Leokádia.