[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Áldásy könyvek

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2012. Már. 23., P, 06:22:24 CET

Kedves István,
Az Áldásy könyveket reprintben kiadta és árulja a
Historiaantik kiadó (antikvárium).
http://www.historiaantik.hu/index.php?p=kezdolap
Különben nagyon sok minket érdeklő családtörténeti,
helytörténeti könyvet árulnak.
MACSE-nek jár a kedvezmény!
Áldássy IX. kötetet honnan veszed? én csak az I-VIII. tudok.
üdv.
Hunyady Laci