[Csaladtortenet 2] Irányváltás, leiratkozás

Kükedi Zsolt zsolt at kukedi.hu
2012. Már. 24., Szo, 08:28:20 CET

Kedves Listatagok!

Nagy megtiszteltetésnek veszem, hogy néhány éven keresztül tagja lehettem a
Családtörténet levelezőlistának. Magam egyik felmenőm Kükedi József
<http://lexikon.katolikus.hu/K/K%C3%BCkedi.html>  nyomdokain kutattam a
Kükedi család eredetét és sikerült 250 élő és korábban élt személyt
feltennem a családfára. Itt a listán az évek során nagyon kevés aktivitást
tudtam felmutatni és a levelek olvasására is képtelen voltam teljes
mértékben. Azok viszont annyira megsokasodtak időközben, hogy napi 20 és 40
között ingadoznak, amelyek száma így együtt a többi listatagságommal elérik
a napi 120-140-et. Ez kezelhetetlen számomra.

A továbbiakban koncentrálnom kell elsődleges kutatási területemre: a
magyarországi energetikai önellátás, élelmiszer önrendelkezés, helyi
közösség újjászervezés segítésére, megteremtésére. Köszönöm, hogy eddig
közvetlen tagja lehettem a családkutatók ezen internetes társaságának. A
további munkához sok erőt, és kitartást kívánok, mert Magyarország
identitása szempontjából nagyon értékes, amit mindannyian kutatnak.

Aki szívesen venné fel velem a kapcsolatot a továbbiakban, egyéb
elérhetőségeimen megtalál. Ha bármiben tudok segíteni, akkor állok
rendelkezésre. Elérhető vagyok a Facebookon
<https://www.facebook.com/zsolt.kukedi>  és az iWiW
<http://iwiw.hu/zskukedi/adatlap> -en is (ez utóbbin viszonylag ritkán),
vagy a most megújuló családi honlapunkon <http://www.kukedi.hu/>  is.

A listán még vasárnap estig vagyok fent.

Üdvözlettel:

Kükedi Zsolt

kapcsolati referens, Fenntartható Fejlődés és Erőforrások Kutatócsoport (
<http://www.ffek.hu/> http://www.ffek.hu),

alelnök, Naphimnusz Teremtésvédelmi Egyesület (
<http://www.teremtesvedelem.hu/> http://www.teremtesvedelem.hu/)

szerkesztő, Mária Rádió Teremtésvédelem c. műsor (
<http://www.mariaradio.hu/musorok/69> http://www.mariaradio.hu/)

Mobil: +36 (30) 2240662

e-mail (kutatócsoporti):  <mailto:zskukedi at ffek.hu> zskukedi at ffek.hu

e-mail (privát):  <mailto:zsolt at kukedi.hu> zsolt at kukedi.hu