AW: [Csaladtortenet 2]Elnöki engedéllyel házasodhat a megölt katona

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Már. 24., Szo, 11:40:23 CET

Igazad van!
De sokan a "közép-címert" tekinteik "nagycímernek", mert pont a nagy hiányzik és nem is lesz.
Hacsak nem a monarchia nagycímerére gondolunk.
Persze, HA IV. Károly visszatérhatett volna a trónra és Ausztria 1938-ban nem a német birodalomba olvadt volna be, hanem a Magyar Királyságot választotta volna, akkor az osztrák címerrel kiegészített középcímer lehetett volna a nagycímer.  :)

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -