[Csaladtortenet 2] A magyarság eredete

Kozora Róbert kozorar at gmail.com
2012. Már. 26., H, 07:07:36 CEST

Az, hogy pár száz ember eredményei korrelálnak egymással, abból még
szignifikáns következtetést nem lehet levonni. A buli akkor lenne érdekes,
ha a vizsgálatokat jóval több ember mintáin végezték volna el, mondjuk egy-
egy kisebb község összes autochton lakosán. Ezt persze meg kellene előznie
családfakutatásnak is minden egyedre vonatkozóan.
Tegnap este egyébként rákerestem a vizsgálati eredményekre és találtam egy
részletes prezentációt a vizsgálatról szép színes grafikonokkal, de az
eredményeket szkeptikusan fogadom.
Mindenesetre az eredmények azt sugallják, hogy a honfoglaló magyarok (akik
mire ideértek a Kárpát-medencébe már akkor sem voltak genetikatilag tiszta
magyarok) lélekszáma a 100 ezerhez áll közelebb, mint az 500 ezerhez. Ebből
az is következik, hogy nem a magyarok asszimilálták a már itt élő
népcsoportok tagjait, hanem ők olvadtak be közéjük.
Ergo a magyar nemzet is olyan, mint az amerikai, csak kétszer annyi idős:)