[Csaladtortenet 2] érdekes foglalkozás

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Már. 26., H, 23:34:10 CEST

Léhűtőt, kutyaütőt még nem találtál, András?
Nem beszélve a hagyományőrzőről, aki áll az ajtó előtt, mert az a
feladata, hogy nem szabad onnan kiengednie a hagyományt?
Vagy pénzbehajtót, aki nagyobb címletű bankjegyek szélet hajtogatja be
körös-körül?
Ami azt illeti, a rendesb kaszinókban emlékezetem szerint egy frissen
felbontott paklit egy leosztásig használnak a blackjackhez, pókerhez,
hogy elkerüljék a cinkelés lehetőségét, pláne, a vádját.
Szóval, ez a foglalkozás tényleg csak akkor létezhetett, ha méregdrága
volt egy pakli kiskerára, szemben az élőmunka árával.
ÜdWV