[Csaladtortenet 2] WG: Küldemény Kárpátaljára

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Már. 27., K, 09:58:23 CEST

Kedves Andrea!
A szövegből ítélve a listára szántad, így oda továbbítom.
Feleségem most pakolja be a dolgokat egy régi 17 collos monitor dobozába. (Az ilyeneket ma már mindenhol kiselejtezték).
De lehet, hogy sikerül a Himolát is rávenni, hogy a dolgozói sem olyan helyre dobják be, amit valaki személyes meggazdagodásra használ.
Tehát lehet, hogy sikerülne többet is megszervezni.
Ha sikerül, akkor azt a Macse személyes kapcsolatokon keresztűl el tudná olyanoknak juttatni, akiknek szükségük van azokra.
Legyen az Kárpátalja, Magyarország, Erdély, Vajdaság, Csángók, stb.
Lényeg, hogy ne ügyeskedők martaléka legyen.

Üdv. István

If something is worth doing, it is worth doing it well.

Strive for excellence, not for perfection.
But be aware of the supporters of mediocrity.
They will attack you because they are afraid of excellence in any form.

Ha valamit érdemes csinálni, érdemes azt jól csinálni.

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -