[Csaladtortenet 2] [MACSE: 3633] GÖRKAT ÉS Gyorshír: megtalálták Attila Nagykirályunk és Árpád apánk sírját a Pilisben

C.H.Baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2012. Már. 29., Cs, 06:21:31 CEST

Viktor,

ne ereszkedj le ..... !!

Máskülönben: írásaidat (MACSE: 3609, 3588) csodálatosoknak tartom, óriási!! Nagyon örültem nekik, csak azt sajnálom, hogy - úgy tűnik - sokan félreértették, ill. nem értették ki belőle

a) a nagyszerű humort,

b) a komoly mondanivaló óriási fontosságát, jogosultságát és aktualitását.

Jó napot - s csak ezután olvasom az újabbakat; elképzelem: izgalmas lesz!

Kristóf