[Csaladtortenet 2] elgondolkodtató

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2012. Már. 29., Cs, 15:12:12 CEST

Kedves Vica
Az az érzésem kezdjük eltéveszteni a házszámot :-)
Amikor Csurka is a magyarságával kérkedik, akkor is kissé megborzongok, de
ő politikus, de egy ilyen listán, pont az a lényeg, hogy a sokféle ősünket
keressük, akik közt gyakran volt ruszin, német, román, szlovák, na jó
magyar is :-)
S nem ez a lényeg, hanem hol él, minek tartja magát
Magáénak érzi e Petrovics Sándort?
4si Gyuri