[Csaladtortenet 2] elgondolkodtam...

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2012. Már. 29., Cs, 16:27:48 CEST

Kedves Éva, és Elgondolkodók!

Anyakönyvek híján nyilván senki sem tudja "tételesen" sem az ősmagarokig,
sem az ószlávokig vezetni a családfáját, kivéve pár klasszikus ágat,
amelyekhez sokunk kapcsolódhat. (Én. pl. Sulyok és Nagyidai vonalon hagyom
el az anyakönyvek eseményhorizontját - némi képzavarral)

Erre is jó volt a kicsit OFF téma, hogy a kávé mellett most azon
gondolkodtam el: minél visszább megyünk az időben, annál több földrajzi
IRÁNYBA IS mehet egyúttal a családfa.
Tehát egyre nagyobb az esélye a nem magyar ősnek! Ez matematika.

Egy elképzelt 1000 évre visszavitt teljes pedigré legősibb generációjának
magyarságtartalma NEM egyenlő a Kárpát medencében akkor élt lakosság
magyarságtartalmával. De ha AKÁR CSAK EGY ősmagyar szülőpárt is van
legfelül, akkor bizony VAN leszármazott, itt vagyunk és a lehetőségekhez
képest jól vagyunk!
üdv: Előd

Kedves Listatagok!

Biztos, hogy jó listára iratkoztam fel? A családfakutatóknak kellene
legjobban tudni,milyen sokfélék vagyunk ! Vajon hányan vannak
közöttünk akik az ősmagyarokig tudja visszavezetni a családfáját, s
ott csak echte magyart talál?

Üdv. A Éva