[Csaladtortenet 2] elgondolkodtató

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2012. Már. 29., Cs, 19:57:22 CEST

Húazannya!!! Ebben te teljesen biztos vagy, István, történelmi írásos bizonyítékokkal tudod igazolni(ami az akkori írásbeliséget tekintve nem hiszem, hogy lehetséges) de mittudomén, akármi fennmaradhatott.NJUI: Nem konfrontálódni akarok, csak egy ilyen mondatot leírni, hát, ebben a kevert Kárpát-medencében, ahol írásbeliség az 1300-as évektől van igazán,és a családfákat csak sokkkal később kezdték jegyezni, hát?!NJ