[Csaladtortenet 2] Baiersdorf Kristófnak - nagyváradi levéltár

Roland Ákos Jakab jakabrolandakos at yahoo.com
2012. Már. 30., P, 22:22:14 CEST

Kedves Kristóf!

Köszönöm a közbenjárásod. Még aznap írtam magyarul a nagyváradi levéltárnak, amikor szóltál. Ma érkezett válasz kora délután. Sajnos nincsenek meg nekik a hegyközszentimrei polgári anyakönyvek. Már csak az az esélyem maradt, hogy írok a helyi polgármesteri hivatalnak, hátha az első példányok megvannak ott, és segítőkészek lesznek.

Mellesleg megint románul írtak, de a google fordító jó barát! :-D

Üdv: Ákos

És még egyszer köszönöm a segítséget.