[Csaladtortenet 2] Kérés

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2012. Már. 31., Szo, 14:26:42 CEST

Nem vagyok mezei kutató
Anyakönyvvezetők egyébként elhajtanak, ami vicc, őket nem érdekli, hogy
támogatóim van
S ami még vicc, van olyan levéltár az országban, amely csak eredetit fogad
el, s mikor visszakérdeztem, akkor az a kb. 40-50 levéltár, amely az
országban van, annak mind eredetit szerezzek, úgy gondolják, közölték, őket
nem érdekli, nekik eredeti kell és nem adják vissza
Gyuri
MOL és BFL nem akadékoskodik velem