[Csaladtortenet 2] halotti anyakönyv másolat

Kozora Róbert kozorar at gmail.com
2012. Már. 31., Szo, 17:39:36 CEST

Kedves Levelezőtársaim!

Szeretnék nagyapám halotti anyakönyvéről egy másolatot magamnak. Kórházban
halt meg. Az állandó lakhely szerint illetékes anyakönyvvezetőnél kell
kérni vagy ott, amelyikhez a kórház tartozott? Pontos dátumot nem tudok,
csak azt, hogy 1999 júliusában halt meg.
Mivel hozzátartozó vagyok, így nem tagadhatják meg a kiadását, igaz? De
mivel kell igazolnom, hogy valóban a rokona vagyok?
--
*Üdv,*
* **        Kozora Robi*