[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 9 kötet, 151 szám -VIII. kerületzi születés

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2012. Már. 31., Szo, 19:42:19 CEST

Tudjátok, ez a Lista, a Családfakutatók igazi ereje. Ez csak egy "hétköznapi
ügy" a többség számára, mondhatni, érdektelen. És mégis mennyi embert
megmozgat. Magamnak nemigen kérek, de tudjátok valamennyien, milyen jó
érzés, és elégtétel ha segíthetünk valakin, ráadásul,  ez "csak" emberségbe,
empátiába kerül. Köszönöm Kata, természetesen továbbítom az információt a
hölgynek. Egyben megigérem, ha egyszer kezében lesz az a hőn áhított -
egyébként ugye mennyire nem nagy szám nekünk 1940-ből  - születési
anyakönyvi kivonat, akkor hírt adok róla. Mégegyszer köszönöm, ha segítetek
megoldani ezt a problémát.
Ismét meg kell erősítenem, hogy büszke vagyok arra, hogy ilyen közösség
tagja lehetek. Üdv: Jenő