[Csaladtortenet 2] halotti anyakönyv másolat

Babcsányi István mcsteve at elender.hu
2012. Már. 31., Szo, 21:04:50 CEST

Másolatot nem fognak készíteni az anyakönyvről, csak anyakönyvi kivonatot
kérhetsz. Annak az adattartalma viszont minimális, valószínűleg azokat már
úgyis tudod, kivéve a halál időpontját, de ha felvilágosítást kérsz, meg
fogják mondani. Az igazoláshoz nem fognak komplett családfát kérni, ha azt
mondod, hogy a nagyapádról van szó, és valamelyik szülőd családneve egyezik
vele, általában az már elég.
Egyébként a családban senkinél nincs meg a halotti anyakönyvi kivonata,
hagyatéki papírok, egyházi temetésről valami (ha volt)? 13 év azért nem nagy
idő.