[Csaladtortenet 2] izraelita adatok más vallások anyakönyveiben

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2012. Május. 1., K, 08:38:51 CEST

1851-ben lett kötelező izraelita anyakönyvet vezetni, bár egyes helyeken
már korábban vezettek anyakönyvet
Nekem nagyon nagy meglepetés és örömteli meglepetés volt olvasni a listán,
hogy a katolikus anyakönyvekben érdemes kutakodni az izraelita családi
események után
Tibor sztoriját is szívesen olvasnám
Köszi Gyuri