[Csaladtortenet 2] izraelita adatok más vallások anyakönyveiben

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2012. Május. 1., K, 12:02:02 CEST

Kedves Tibor,
az "owner" megkapta, utánanézett:)
a hibaüzenet szerint ("Az üzenet tartalmaz olyan típusú csatolmányt, amely nincs engedélyezve.") nem
a szöveggel, hanem valamilyen csatolmánnyal van/volt a baj (hogy mik is az engedélyezettek, minden
levél alján megtalálhatók); Nézd meg, nincs-e nem kívánt csatolmány leveledhez, vagy nincs-e olyan
"copy-paste" részlet benne, mi esetleg a leveleződ által valamilyen csatolmányként van kezelve.
mindenesetre beidézem forwardolt leveled tartalmát: