[Csaladtortenet 2] izraelita adatok más vallások anyakönyveiben

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2012. Május. 1., K, 12:38:45 CEST

Kedves Listatársak!
Örülök, hogy a kérdésre, amelyet egyébként Rosinger Márta társunk
érdeklődése nyomán tettem fel a fórumra, ennyi érdekes és értékes
hozzászólás érkezett. Köszönet valamennyi hozzászólónak. Magam is támogatom
Tibor javaslatát, mert ezzel igazi "hozzáadott értéket" állíthatunk össze,
olyasmit, amit sem a mormonok, sem a Jewishgen önállóan nem tudnának
megoldani.
Üdv. Hirschler András