[Csaladtortenet 2] Törvénytelen gyermek - kutatási eset

"Dr. Várkonyi Tibor" drvt at digitals.hu
2012. Május. 2., Sze, 14:44:03 CEST

Kedves Csaba!

A katonai lajstromokat én a MOL-ban kutattam, a B 283-tól a B 900-as
jelzetű mikrofilmeken vannak az anyagok.
Katonai körzetenként vannak rögzítve, ami azért valamennyire a
megye-megyék területi határait figyelembe vette.
A filmjegyzék a kutatóban van.
Az időszak, amit átfog (nagyon sok hiánnyal, mert sok helyről nincs
meg), az az 1850-1917/18-ig terjedő időszak, de én csak az 1850-1890
közöttieket láttam.

Szerintem Te is találnál érdekességeket!

Tibor