[Csaladtortenet 2] kérés

Marcsi Ribeiro hamory.marcsi.49 at gmail.com
2012. Május. 2., Sze, 15:35:40 CEST

Kedves Sari!

Keresem lenne, ha tudnal segiteni. A Benyovszky csaladfadon talalt az egyik unokaocsem egy Major Jeno nevezetu szemelyt (es annak csaladjat), akinek az adatai megegyezik a en  Major Jeno adataimmal. Amint latom Kaltenecker Gyorgyi volt a felesege. Tudnal segiteni az adatokkal, es ha tudnal tobbet irni a csaladrol.
Koszonom elore is segitseged.

Udv. Marcsi2.