[Csaladtortenet 2] 106

Kozora Róbert kozorar at gmail.com
2012. Május. 3., Cs, 05:28:43 CEST

Kedves Imre!

Többször találkoztam én is hasonló életkorokkal 1700-as évek végi halotti
anyakönyvekben.
Az, hogy ezek az adatok mennyire pontosak elég változó. Sokszor csak
"hasraütésre" írták be az elhunyt életkorát - gyakran tizesekre kerekítve
-, máskor pedig egész pontosan. Én már +-10 éves eltéréssel is találkoztam.

Üdv,
          Kozora Robi